2019. február 26.

Kóstold meg!

Hát, hellóka-nyalóka annak, aki még itt van ezen az általam istenített blogon! Najó Nads, már most sok belőled...
Igen, levettem a Prológus és igen, a fülszöveget is, ennek pedig igen nyomós oka van. Újradolgozom a történetet. Megint. És valószínűleg pár nap múlva a Prológus már látható is lesz, hacsak nem írom újra addig még vagy hatvanhatszor.
Na de, most aból az indokból jöttem ide, hogy egy pár mondatot megosszak veletek a készülő fejezetekből, szóval kóstoljatok is bele! (A fejezetek száma nincs feltüntetve!)

" - Tudod, van az a mondás, hogy aki másnak vermet ás... - "
" - Mégha nem is vagy annyira magabiztos, mint ahogy azt elvárják tőled, meg kell próbálnod. Nem adhatsz csak úgy fel mindent, az ég szerelmére is! - "
"Miért mindig a legkisebb szívja meg? Nem értem. Minden olyan jó volt."
"Bíznak bennem?"
" - Szerinted majd én meg fogok ijedni egy olyan nyavajás kis kölyöktől, mint te vagy, Violet? - "
 "A bánatos, ez nekem nem fog menni. Nem tudom megcsinálni, nincs bennem semmi különleges! Nem vagyok én senki, csak egy tini lány világi álmokkal!"
" - Hol vagyok? - ültem fel kétségbeesett arccal, amikor megláttam a felettem hajolgató, borostás férfit. - Mi ez a hely?" 
Nos, egyenlőre legyen ennyi elég.

További szép napot mindenkinek!
Nads 

6 megjegyzés:

  1. Syaaa Nadin.

    Sok sikert, remélem most VÉGRE sikerül befejezned a blogot.

    Üdv,
    Kanna ( Timi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timim!
      Én is nagyn remélem, bár ahogy az időm engedi, csak úgy tudok írni. Talán fel kellene állítanom egy fontossági sorrendet, de majd alakul.

      Sok puszi,
      Nads

      Törlés
  2. Részvétem a blog külseje és tartalma miatt. Szánalom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Victoria!
      Nem tudom, hogy ez neked mire jó, de kicsit unalmas az agyi kapacitásod szintje. Legalább is amit mutatsz belőle. Írj jobbat, kódolj jobbat, aztán utána beszélhetünk! Nem elég, hogy a Primadonna Blog Design-en is trollkodsz, de még a történetes blogjainkra is képes vagy olyan megjegyzéseket fűzni anélkül, hogy felfognád azt, hogy ennek következményei is lehetnének. Szinte már sajnállak/sajnálunk a társaimmal együtt.
      Ha pedig problémád van valakivel, vagy nem tetszik valami, azt e-mail keretei közt is tisztázni lehetne nem úgy, hogy elcsúfítod mások oldalát.
      Ui: engem még mindig nem sikerült kihoznod a sodromból, szóval ha akarod, csináld tovább.
      Ui2: nézz magadba.

      Puszi,
      Nads, a Louxiter és a Primadonna büszke szerkesztője!

      Törlés
  3. Mikor zárod már be a blogot??? Senki nem kíváncsi erre a sok szarra!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, hát visszatértél, drágám! ♥
      Amúgy már vártam az újabb kommentet. És a kérdésedre a válasz: SOHA. Mert nem te vagy az aki eldönti, hogy bezárom-e vagy sem. Mert nem te írod, hanem én (az már mellékes, hogy wordben). Na meg mert senki nem kíváncsi a nyavajgásodra, és ha ezzel inkább húzom az agyad, akkor állok elébe a dührohamaidnak.

      Hatalmas nyakszorító ölelés,
      Nads

      Törlés